Verzend- en leveringsbeleid

Verzendmethodes

Voor de verzending van goederen in de Benelux gebruiken wij ofwel onze eigen leverdienst ofwel de leverdiensten van DPD, Meubellogistiek De Pestel, Griffioen Transport of de leverdiensten van onze leveranciers. Verzendingen buiten de Benelux kunnen op aanvraag.

Verzendsnelheden en levertermijnen

De verzendsnelheid en de levertermijn is afhankelijk van het type product en de beschikbaarheid van de producten. Sommige producten kunnen rechtstreeks verzonden worden van bij onze leveranciers, andere producten worden in normale omstandigheden verzonden vanuit ons magazijn in Tielt binnen de 14 dagen na aankomst in het magazijn. Onze klantendienst neemt contact op om het levermoment hiervoor af te spreken.

Verzendkosten

Bestellingen online worden ongemonteerd en gratis geleverd aan de deur in België wanneer de waarde van de bestelling €25 of meer bedraagt, terwijl bestellingen van minder dan €25 een verzendkost hebben van €6,95. De verzendkost van deze bestellingen bedraagt €7,95 voor Luxemburg en Nederland.

Gemonteerde leveringen in België of leveringen buiten België zijn mogelijk aan volgende tarieven:

  • Levering gelijkvloers : €75
  • Levering per extra verdieping : + €75
  • Levering met meubellift: prijs op aanvraag
  • Levering buiten België: prijs op aanvraag

Verwerkingstijd en uiterste besteltijd

De verwerking van een online of offline bestelling is afhankelijk van het type product en de beschikbaarheid van het product. Bestellingen geplaatst voor 16u tijdens de kantooruren kunnen die werkdag zelf nog behandeld worden.

Extra verzendopties

Producten kunnen ofwel gemonteerd of ongemonteerd besteld worden en kunnen geleverd worden op gelijkvloers of op verdiep alsook in het buitenland. Voor meer informatie over deze of andere verzendopties gelieve contact op te nemen met support@buro.odoo.com

Verkeerd verzendadres ingevuld?

Stuur zo snel mogelijk een email naar support@buro.odoo.com In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat de verzending verwerkt wordt. We nemen contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening moeten brengen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Stuur zo snel mogelijk een email naar support@buro.odoo.com. In sommige gevallen kan het zijn dat de bestelling al verwerkt is. We kunnen daarom niet garanderen dat de bestelling nog aangepast kan worden. We nemen contact met je op en kijken welke oplossing we kunnen voorstellen.

Klachten, schade of andere vragen/problemen

Stuur zo snel mogelijk een email naar support@buro.odoo.com. We nemen contact met je op en kijken welke oplossing we kunnen voorstellen.

Beleid

Buro International behoudt zich het recht voor dit verzend- en leveringsbeleid te wijzigen. Dit beleid werd voor het laatst gewijzigd en herzien op 13/03/2024.